Nasza oferta serwisowa
Serwis Apple i innych urządzeń elektronicznych
Nasza oferta obejmuje:
- naprawy Level 3, tj. elementy na poziomie płyty głównej,
- zalania,
- odzyskiwanie danych,
- ekspertyzy
- diagnozy.
- naprawy Level 4,
- wymiana baterii,
- wymiana wyświetlaczy,
- aktualizacja,
- zabezpieczanie wyświetlaczy telefonów
Naprawa urządzeń po zalaniu
Zalanie to jedno z najczęściej występujących uszkodzeń telefonów . Najczęściej woda uszkadza płytę główną. Wówczas musimy przygotować się na wydatek wyższego rzędu. Pomimo, że dokładamy wszelkich starań, aby urządzenie wróciło do formy przed zalaniem, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, jak długo iPhone będzie działał. Wszystko zależy od stopnia korozji.
W ramach napraw pogwarancyjnych
serwisujemy urządzenia największych producentów
Apple
Samsung
Sony
LG
Xiaomi
Huawei
W ramach napraw pogwarancyjnych
serwisujemy urządzenia największych producentów
Możemy pomóc w pogwarancyjnej naprawie telefonów Xiaomi
Odzyskiwanie danych
Odzyskiwanie danych to skomplikowany i długotrwały proces. Jest związane z zalaniami oraz uszkodzeniami mechanicznymi lub przepięciami. Przyczynami utraty danych są m.in.:
- zalania,
- upadki,
- uszkodzenia pamięci.
- samoistne awarie
Diagnoza przed naprawą
Przed podjęciem naprawy urządzenia niezbędna jest trafna diagnoza uszkodzenia. Urządzenia firmy Apple są wyjątkowo skomplikowane w budowie ponieważ wykorzystują najnowsze technologie i miniaturyzację elementów. Z punktu widzenia serwisu stanowi to ogromne wyzwanie. Nie zawsze udaje się jednoznacznie potwierdzić uszkodzenie i wymaga to diagnozy.
Diagnozę staramy się wykonać w jak najkrótszym czasie - zazwyczaj od 2 h do 7 dni.
Zalania, odzyskiwanie danych, urządzenia po innych serwisach wymagają ponadprzeciętnej ilości czasu i czynności serwisowych, co wiąże się z kosztami. Na tym etapie wyróżniamy trzy rodzaje diagnozy:
Diagnozę staramy się wykonać w jak najkrótszym czasie - zazwyczaj od 2 h do 7 dni.
Zalania, odzyskiwanie danych, urządzenia po innych serwisach wymagają ponadprzeciętnej ilości czasu i czynności serwisowych, co wiąże się z kosztami. Na tym etapie wyróżniamy trzy rodzaje diagnozy:
- Szybka diagnoza potwierdzająca możliwe uszkodzenie
- Precyzyjna diagnoza z użyciem obrazowania mikroskopowego i termograficznego wraz z opisem,
- Zaawansowana diagnoza rozpoczynająca naprawę na poziomie płyty głównej, gdzie łączy się precyzyjną diagnozę z procesem naprawy. Na tym etapie weryfikujemy skuteczność naprawy całkowitej.