Nasza oferta serwisowa

Serwis Apple i innych urządzeń elektronicznych

 Nasza oferta obejmuje:
  • naprawy Level 3, tj. elementy na poziomie płyty głównej,
  •  zalania,
  • odzyskiwanie danych,
  • ekspertyzy
  • diagnozy.


 
  • naprawy Level 4, 
  • wymiana baterii,
  • wymiana wyświetlaczy,
  • aktualizacja,
  • zabezpieczanie wyświetlaczy telefonów

Naprawa urządzeń po zalaniu

Naprawa urządzeń po zalaniu

Zalanie to jedno z najczęściej występujących uszkodzeń telefonów . Najczęściej woda uszkadza płytę główną.  Wówczas musimy przygotować się na wydatek wyższego rzędu. Pomimo, że dokładamy wszelkich starań, aby urządzenie wróciło do formy przed zalaniem, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, jak długo iPhone  będzie działał. Wszystko zależy od stopnia korozji. 
Naprawa urządzeń po zalaniu

W ramach napraw pogwarancyjnych
serwisujemy urządzenia największych producentów

Apple Samsung Sony LG Xiaomi Huawei
Naprawa urządzeń po zalaniu

W ramach napraw pogwarancyjnych
serwisujemy urządzenia największych producentów


Naprawa urządzeń po zalaniu

Możemy pomóc w pogwarancyjnej naprawie telefonów Xiaomi


Odzyskiwanie danych

Odzyskiwanie danych to skomplikowany i długotrwały proces. Jest związane z zalaniami oraz uszkodzeniami mechanicznymi lub przepięciami. Przyczynami utraty danych są m.in.:
  • zalania,
  • upadki,
  • uszkodzenia pamięci.
  • samoistne awarie
Jednak nic straconego. W przypadku uszkodzeń elektronicznych, nasze bogate doświadczenie i szeroka wiedza pozwala skutecznie odzyskać dane i naprawić urządzenie.

Diagnoza przed naprawą

Przed podjęciem naprawy urządzenia niezbędna jest trafna diagnoza uszkodzenia. Urządzenia firmy Apple są wyjątkowo skomplikowane w budowie ponieważ wykorzystują najnowsze technologie i miniaturyzację elementów. Z punktu widzenia serwisu stanowi to ogromne wyzwanie. Nie zawsze udaje się jednoznacznie potwierdzić uszkodzenie i wymaga to diagnozy.

Diagnozę staramy się wykonać w jak najkrótszym czasie - zazwyczaj od 2 h do 7 dni.  

Zalania, odzyskiwanie danych, urządzenia po innych serwisach wymagają ponadprzeciętnej ilości czasu i czynności serwisowych, co wiąże się z kosztami. Na tym etapie wyróżniamy trzy rodzaje diagnozy:
  1. Szybka diagnoza potwierdzająca możliwe uszkodzenie
  2. Precyzyjna diagnoza z użyciem obrazowania mikroskopowego i termograficznego wraz z opisem,
  3. Zaawansowana diagnoza rozpoczynająca naprawę na poziomie płyty głównej, gdzie łączy się precyzyjną diagnozę z procesem naprawy. Na tym etapie weryfikujemy skuteczność naprawy całkowitej.
Ekspertyzy
Created by: cdx.pl